Populaire zoekopdrachten

Recente Zoekopdrachten

Bezorgen

  • 1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Je vindt de levertijd van elk product in de voorwaarden. Dat zijn geen kleine letters maar normaal leesbaar op elke productpagina. Het staat ook in de orderbevestiging die je ontvangt na je bestelling. We melden de uiterlijke verzenddatum dus het kan altijd nog meevallen. De leverancier kan je bestelling tot en met die uiterlijke verzenddatum versturen. Heb je meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden. Meestal kan je je bestelling binnen een paar dagen na die datum thuis verwachten om vervolgens een briefje in je brievenbus te vinden dat je de bezorger hebt gemist.

  • 2. Levering via een verzendhuis

    Meestal versturen we je bestelling via Montapacking. Dat zijn bezorgspecialisten, wij weten meer van andere dingen. Zij informeren je per e-mail als je bestelling in verzending gaat en als een pakket niet af te leveren is.

  • 3. Directe levering door de leverancier

    Soms verstuurt de leverancier het product zelf. Dan krijg je geen melding wanneer het verzonden is maar je kunt er wel vanuit gaan dat je bestelling uiterlijk verzonden wordt op de datum die in de voorwaarden staat.

  • 4. Mijn bestelling is te laat, wat nu?

    Sorry! Als je bestelling vertraging oploopt, sturen we je een mailtje dat we het niet op de afgesproken datum halen. Natuurlijk proberen we het product alsnog zo snel mogelijk bij je te krijgen. Desnoods komen we zelf langs.