Populaire zoekopdrachten

Recente Zoekopdrachten

Top 5 veelgestelde vragen

  • 1. Hoe kan ik bestellen bij Dumpert Winkel?

    1. Je mand vullen
    Leg het artikel dat je wilt kopen in je mand door simpelweg op de groene knop ‘Naar mand’ te klikken. Als je nog even verder wil winkelen, klik dan op de grijze knop ‘Verder winkelen’ om je mand te vullen met meer. Ben je tevreden? Mooi. Klik op de groene knop ‘Ga naar mand’. Doe dan.

    2. Bestelling afronden
    Hier vul je je gegevens in zodat we je bestelling op de juiste plek afleveren. Verkeerde adres ingevuld? Man man man, daar kunnen wij helaas niks aan doen. Opletten dus. Je kunt de nodige gegevens handmatig invullen of inloggen met een account zodat je dat maar één keer hoeft te doen. Ook zonder account kun je bestellen, dan hoef je alleen je gegevens nog in te vullen. Oh ja, als je een kortingscode hebt kun je deze ook nog hier invullen.

    3. Bestelling plaatsen en betalen

    Tijd voor de laatste stap; kies je betaalwijze, controleer je gekozen artikelen goed en klik op de groene knop ‘Betalen en afronden’ om de betaling te voldoen en de bestelling te voltooien. Duidelijk toch? Dit gaat je lukken. Joe!
  • 2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Je vindt de levertijd van de producten in de voorwaarden. Dat zijn geen kleine letters maar normaal leesbaar op elke productpagina. Het staat ook in de orderbevestiging die je ontvangt na je bestelling. We melden de uiterlijke verzenddatum dus het kan altijd nog meevallen. De leverancier kan je bestelling tot en met die uiterlijke verzenddatum versturen. Heb je meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden. Meestal kan je je bestelling binnen een paar dagen na die datum thuis verwachten om vervolgens een briefje in je brievenbus te vinden dat je de bezorger hebt gemist.

  • 3. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

    De verzendkosten verschillen per product. We zetten die kosten altijd duidelijk bij elk product.

  • 4. HowTo spullen terugsturen?

    Shirt te klein? Vond je moeder de schreeuwkip stom? Mok werkt niet? STUUR TERUG DAN! Mag en kan! Uiteraard als je het nog niet gebruikt hebt en het nog in de verpakking zit. Is niet moeilijk niet enzo, maar moet je wel binnen twee weken doen. Krijg je gewoon je geld en verzendkosten terug want zo rollen wij! Kosten voor terugsturen moet je wel zelf lappen maar das logisch.

    Hoe?
    In je pakket vind je een retourformulier, vul deze in en stuur je pakket op met het formulier. Ennuh bewaar je Track & Trace-code ff, stel je pakket raakt vermist.

    Is dat al te moeilijk?
    Ga naar school en mail dan meteen even met onze klantenservicemeisjes op info@dumpertwinkel.nl.
    Heeft de pakketmeneer je mok gesloopt of je T-shirt gescheurd of niet afgeleverd? METEEN mailen met info@dumpertwinkel.nl

  • 5. Hoe ontvang ik af en toe epische Dumpert Winkel updates?

    Dat doe je rechts onderaan op de website. Vul je e-mailadres in en klik ‘Inschrijven’. Zo blijf je als eerste, maar niet als enige (zo speciaal ben je niet), op de hoogte van de laatste updates.

Kom je er niet uit?

Snappen we. Vragen kun je hier stellen aan de reaguurders helpdesk: info@dumpertwinkel.nl

Veelgestelde vragen

Bestellen & Betalen 

  • 1. Hoe kan ik bestellen bij Dumpert Winkel?

    1. Je mand vullen
    Leg het artikel dat je wilt kopen in je mand door simpelweg op de groene knop ‘Naar mand’ te klikken. Als je nog even verder wil winkelen, klik dan op de grijze knop ‘Verder winkelen’ om je mand te vullen met meer. Ben je tevreden? Mooi. Klik op de groene knop ‘Ga naar mand’. Doe dan.

    2. Bestelling afronden
    Hier vul je je gegevens in zodat we je bestelling op de juiste plek afleveren. Verkeerde adres ingevuld? Man man man, daar kunnen wij helaas niks aan doen. Opletten dus. Je kunt de nodige gegevens handmatig invullen of inloggen met een account zodat je dat maar één keer hoeft te doen. Ook zonder account kun je bestellen, dan hoef je alleen je gegevens nog in te vullen. Oh ja, als je een kortingscode hebt kun je deze ook nog hier invullen.

    3. Bestelling plaatsen en betalen

    Tijd voor de laatste stap; kies je betaalwijze, controleer je gekozen artikelen goed en klik op de groene knop ‘Betalen en afronden’ om de betaling te voldoen en de bestelling te voltooien. Duidelijk toch? Dit gaat je lukken. Joe!
  • 2. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

    De verzendkosten verschillen per product. We zetten die kosten altijd duidelijk bij elk product.

  • 3. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

    Dumpert Winkel is een Nederlandse website en daarom bezorgen we alleen in dit land.

  • 4. Kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?

    Ja dat kan! Als je inlogt met je account kun je je bestelgeschiedenis bekijken. Als je iets bestelt maken we niet automatisch een account aan; je kunt zelfs als gast bestellen. Als je wel een account hebt en daarmee ingelogd was toen je iets bestelde, komen je aankopen ook in je account te staan. 

  • 5. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Je kunt betalen met iDEAL, Creditcard (Visa/Mastercard), AfterPay of Mister Cash.

  • 6. Heb ik een kortingscode?

    Misschien wel. Heel soms geeft onze klantenservice een kortingscode.

Bezorgen

  • 1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Je vindt de levertijd van elk aanbod in de voorwaarden. Dat zijn geen kleine letters maar normaal leesbaar op elke productpagina. Het staat ook in de orderbevestiging die je ontvangt na je bestelling. We melden de uiterlijke verzenddatum dus het kan altijd nog meevallen. De leverancier kan je bestelling tot en met die uiterlijke verzenddatum versturen. Heb je meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden. Meestal kan je je bestelling binnen een paar dagen na die datum thuis verwachten om vervolgens een briefje in je brievenbus te vinden dat je de bezorger hebt gemist.

  • 2. Levering via een verzendhuis

    Meestal versturen we je bestelling via Montapacking. Dat zijn bezorgspecialisten, wij weten meer van andere dingen. Zij informeren je per e-mail als je bestelling in verzending gaat en als een pakket niet af te leveren is.

  • 3. Directe levering door de leverancier

    Soms verstuurt de leverancier het product zelf. Dan krijg je geen melding wanneer het verzonden is maar je kunt er wel vanuit gaan dat je bestelling uiterlijk verzonden wordt op de datum die in de voorwaarden staat.

  • 4. Mijn bestelling is te laat, wat nu?

    Sorry! Als je bestelling vertraging oploopt, sturen we je een mailtje dat we het niet op de afgesproken datum halen. Natuurlijk proberen we het product alsnog zo snel mogelijk bij je te krijgen. Desnoods komen we zelf langs.

Retourneren & Annuleren

  • 1. HowTo spullen terug sturen!

    Shirt te klein? Vond je moeder de schreeuwkip stom? Mok werkt niet? STUUR TERUG DAN! Mag en kan! Uiteraard als je het nog niet gebruikt hebt en het nog in de verpakking zit. Is niet moeilijk niet enzo, maar moet je wel binnen twee weken doen. Krijg je gewoon je geld en verzendkosten terug want zo rollen wij! Kosten voor terugsturen moet je wel zelf lappen maar das logisch.

    Hoe?
    In je pakket vind je een retourformulier, vul deze in en stuur je pakket op met het formulier. Ennuh bewaar je Track & Trace-code ff, stel je pakket raakt vermist.

    Is dat al te moeilijk?
    Ga naar school en mail dan meteen even met onze klantenservicemeisjes op info@dumpertwinkel.nl.
    Heeft de pakketmeneer je mok gesloopt of je T-shirt gescheurd? METEEN mailen met info@dumpertwinkel.nl.

  • 2. Kan ik een product ruilen?

    Ruilen kan als volgt; stuur je product retour en bestel opnieuw als het nog op voorraad is dan. Dan heb je mazzzzzzzzzzel!

  • 3. Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Wil je het toch niet? Dan niet joh! Een bestelling kun je annuleren wanneer deze nog niet is verzonden. Mail dan snel naar info@dumpertwinkel.nl om je bestelling te annuleren.
    Je bestelling wel al verzonden? Helaas pindakaas, dan kunnen we niks voor je doen.
  • 4. Ik heb niet het juiste artikel ontvangen, wat nu?

    Oeps. Mail ons even op info@dumpertwinkel.nl. Handig om je ordernummer te vermelden, deze staat in de bestelbevestiging.

Garantie

  • Garantie

    Hebben Thaise kinderhandjes je gekochte Dumpspul verkeerd in elkaar geschroefd/genaaid? Valt je Dumpertmok uit elkaar als je er azijn in giet? Dan heb je exclusieve gratis wingarantie op je aankoop. Mail de klantenservicemeisjes op info@dumpertwinkel.nl en zij lossen al je problemen op (geen relatiebemiddeling!)

Nieuwsbrief

  • 1. Hoe ontvang ik af en toe epische Dumpert Winkel updates?

    Dat doe je rechts onderaan op de website. Vul je e-mailadres in en klik ‘Inschrijven’. Zo blijf je als eerste, maar niet als enige (zo speciaal ben je niet), op de hoogte van de laatste updates.

  • 2. Hoe schrijf ik mij uit voor de nieuwsbrief?

    Dat vereist één stap meer dan inschrijven.

    Stap 1: Klik op de afmeldlink onderaan de nieuwsbrief
    Stap 2: Klik op de knop ‘Definitief afmelden’

  • 3. Ik heb de nieuwsbrief niet ontvangen, wat nu?

    Je kunt even proberen opnieuw in te schrijven op de site, rechtsonder. Als je wel al bent ingeschreven maar nog niets hebt ontvangen, mail ons even op info@dumpertwinkel.nl.

Mijn gegevens & Service

  • 1. Hoe maak ik een account aan?

    Je kunt rechts bovenin de site op het poppetje klikken naast de zoekbalk. Daar vul je een emailadres en wachtwoo...nou ja, dit kun je. Mocht je er niet uitkomen, mail ons even op info@dumpertwinkel.nl, als dat wel lukt. Oh! Je kunt niet inloggen met je Dumpert-account. We hebben voor de handigheid deze databases niet aan elkaar gekoppeld. Privacy en zo.

  • 2. Kan ik inloggen met mijn Dumpert account?

    Met het risico in herhaling te vervallen: nee, je kunt niet inloggen met je Dumpert-account. We hebben voor de handigheid deze databases niet aan elkaar gekoppeld. Privacy en zo.

  • 3. Hoe wijzig ik mijn gegevens?

    Je kunt inloggen met je emailadres en wachtwoord. Als je je wachtwoord bent vergeten, dan klik je op 'wachtwoord vergeten'. Dan sturen we je een nieuw wachtwoord want zo zijn wij. Je kunt je emailadres helaas niet wijzigen. Je kunt wel een nieuw account aanmaken met een ander emailadres als je inmiddels je heteboy1991@live.com-adres ontgroeid bent.

  • 4. Bulkbestellingen

    Wil je heel veel van één van onze producten bestellen? Mail ons even op info@dumpertwinkel.nl, dan maken we een mooi prijsje en helpen we je verder.

Contact

  • Mijn vraag staat er niet bij!

    Dat kan natuurlijk. Je kunt je vraag altijd even mailen met info@dumpertwinkel.nl. Wij garanderen een antwoord.

Kom je er niet uit?

Snappen we. Vragen kun je hier stellen aan de reaguurders helpdesk: info@dumpertwinkel.nl