Je vindt de levertijd van de producten in de voorwaarden. Dat zijn geen kleine letters maar normaal leesbaar op elke productpagina. Het staat ook in de orderbevestiging die je ontvangt na je bestelling. We melden de uiterlijke verzenddatum dus het kan altijd nog meevallen. De leverancier kan je bestelling tot en met die uiterlijke verzenddatum versturen. Heb je meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden. Meestal kan je je bestelling binnen een paar dagen na die datum thuis verwachten om vervolgens een briefje in je brievenbus te vinden dat je de bezorger hebt gemist.
De verzendkosten verschillen per product. We zetten die kosten altijd duidelijk bij elk product.
Shirt te klein? Vond je moeder de schreeuwkip stom? Mok werkt niet? STUUR TERUG DAN! Mag en kan! Uiteraard als je het nog niet gebruikt hebt en het nog in de verpakking zit. Is niet moeilijk niet enzo, maar moet je wel binnen twee weken doen. Krijg je gewoon je geld en verzendkosten terug want zo rollen wij! Kosten voor terugsturen moet je wel zelf lappen maar das logisch.
Hoe?
In je pakket vind je een retourformulier, vul deze in en stuur je pakket op met het formulier. Ennuh bewaar je Track & Trace-code ff, stel je pakket raakt vermist.
Is dat al te moeilijk?
Ga naar school en mail dan meteen even met onze klantenservicemeisjes op info@dumpertwinkel.nl.
Heeft de pakketmeneer je mok gesloopt of je T-shirt gescheurd of niet afgeleverd? METEEN mailen met info@dumpertwinkel.nl
Dat doe je rechts onderaan op de website. Vul je e-mailadres in en klik ‘Inschrijven’. Zo blijf je als eerste, maar niet als enige (zo speciaal ben je niet), op de hoogte van de laatste updates.
Snappen we. Vragen kun je hier stellen aan de reaguurders helpdesk: info@dumpertwinkel.nl
De verzendkosten verschillen per product. We zetten die kosten altijd duidelijk bij elk product.
Dumpert Winkel is een Nederlandse website en daarom bezorgen we alleen in dit land.
Ja dat kan! Als je inlogt met je account kun je je bestelgeschiedenis bekijken. Als je iets bestelt maken we niet automatisch een account aan; je kunt zelfs als gast bestellen. Als je wel een account hebt en daarmee ingelogd was toen je iets bestelde, komen je aankopen ook in je account te staan.
Je kunt betalen met iDEAL, Creditcard (Visa/Mastercard), AfterPay of Mister Cash.
Misschien wel. Heel soms geeft onze klantenservice een kortingscode.
Je vindt de levertijd van elk aanbod in de voorwaarden. Dat zijn geen kleine letters maar normaal leesbaar op elke productpagina. Het staat ook in de orderbevestiging die je ontvangt na je bestelling. We melden de uiterlijke verzenddatum dus het kan altijd nog meevallen. De leverancier kan je bestelling tot en met die uiterlijke verzenddatum versturen. Heb je meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden. Meestal kan je je bestelling binnen een paar dagen na die datum thuis verwachten om vervolgens een briefje in je brievenbus te vinden dat je de bezorger hebt gemist.
Meestal versturen we je bestelling via Montapacking. Dat zijn bezorgspecialisten, wij weten meer van andere dingen. Zij informeren je per e-mail als je bestelling in verzending gaat en als een pakket niet af te leveren is.
Soms verstuurt de leverancier het product zelf. Dan krijg je geen melding wanneer het verzonden is maar je kunt er wel vanuit gaan dat je bestelling uiterlijk verzonden wordt op de datum die in de voorwaarden staat.
Sorry! Als je bestelling vertraging oploopt, sturen we je een mailtje dat we het niet op de afgesproken datum halen. Natuurlijk proberen we het product alsnog zo snel mogelijk bij je te krijgen. Desnoods komen we zelf langs.
Shirt te klein? Vond je moeder de schreeuwkip stom? Mok werkt niet? STUUR TERUG DAN! Mag en kan! Uiteraard als je het nog niet gebruikt hebt en het nog in de verpakking zit. Is niet moeilijk niet enzo, maar moet je wel binnen twee weken doen. Krijg je gewoon je geld en verzendkosten terug want zo rollen wij! Kosten voor terugsturen moet je wel zelf lappen maar das logisch.
Hoe?
In je pakket vind je een retourformulier, vul deze in en stuur je pakket op met het formulier. Ennuh bewaar je Track & Trace-code ff, stel je pakket raakt vermist.
Is dat al te moeilijk?
Ga naar school en mail dan meteen even met onze klantenservicemeisjes op info@dumpertwinkel.nl.
Heeft de pakketmeneer je mok gesloopt of je T-shirt gescheurd? METEEN mailen met info@dumpertwinkel.nl.
Ruilen kan als volgt; stuur je product retour en bestel opnieuw als het nog op voorraad is dan. Dan heb je mazzzzzzzzzzel!
Oeps. Mail ons even op info@dumpertwinkel.nl. Handig om je ordernummer te vermelden, deze staat in de bestelbevestiging.
Hebben Thaise kinderhandjes je gekochte Dumpspul verkeerd in elkaar geschroefd/genaaid? Valt je Dumpertmok uit elkaar als je er azijn in giet? Dan heb je exclusieve gratis wingarantie op je aankoop. Mail de klantenservicemeisjes op info@dumpertwinkel.nl en zij lossen al je problemen op (geen relatiebemiddeling!)
Dat doe je rechts onderaan op de website. Vul je e-mailadres in en klik ‘Inschrijven’. Zo blijf je als eerste, maar niet als enige (zo speciaal ben je niet), op de hoogte van de laatste updates.
Dat vereist één stap meer dan inschrijven.
Stap 1: Klik op de afmeldlink onderaan de nieuwsbrief
Stap 2: Klik op de knop ‘Definitief afmelden’
Je kunt even proberen opnieuw in te schrijven op de site, rechtsonder. Als je wel al bent ingeschreven maar nog niets hebt ontvangen, mail ons even op info@dumpertwinkel.nl.
Je kunt rechts bovenin de site op het poppetje klikken naast de zoekbalk. Daar vul je een emailadres en wachtwoo...nou ja, dit kun je. Mocht je er niet uitkomen, mail ons even op info@dumpertwinkel.nl, als dat wel lukt. Oh! Je kunt niet inloggen met je Dumpert-account. We hebben voor de handigheid deze databases niet aan elkaar gekoppeld. Privacy en zo.
Met het risico in herhaling te vervallen: nee, je kunt niet inloggen met je Dumpert-account. We hebben voor de handigheid deze databases niet aan elkaar gekoppeld. Privacy en zo.
Je kunt inloggen met je emailadres en wachtwoord. Als je je wachtwoord bent vergeten, dan klik je op 'wachtwoord vergeten'. Dan sturen we je een nieuw wachtwoord want zo zijn wij. Je kunt je emailadres helaas niet wijzigen. Je kunt wel een nieuw account aanmaken met een ander emailadres als je inmiddels je heteboy1991@live.com-adres ontgroeid bent.
Wil je heel veel van één van onze producten bestellen? Mail ons even op info@dumpertwinkel.nl, dan maken we een mooi prijsje en helpen we je verder.
Dat kan natuurlijk. Je kunt je vraag altijd even mailen met info@dumpertwinkel.nl. Wij garanderen een antwoord.
Snappen we. Vragen kun je hier stellen aan de reaguurders helpdesk: info@dumpertwinkel.nl